Полтава (Украина)

ОБРАЗОВАНИЕ (827)

Объявление не активно или просроченно, связь с автором невозможна
611658 от 2019-01-12 актуально на 2019-01-12 34
автор: Владимир ( - )
ОБРАЗОВАНИЕ > курсовые, дипломы

1300 UAH

Дипломна робота бакалавра (випускна) на тему Ціна як інструмент маркетингової політики. ( продам , Полтава Украина )

ВСТУП………………………………………………………………………………4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ………………………………………………………………….......6
1.1. Основні поняття, сутність, значення та методи ціноутворення...…………..6
1.2. Маркетинговий аналіз ціноутворення на підприємстві……………………21

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»……………. ..28
2.1. Загальна характеристика підприємства та його ринків................................28
2.2. Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства…..........37
2.3. Аналіз маркетингового ціноутворення на підприємстві………..................42
2.4. Охорона праці на підприємстві……………………………………...............61

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «АТБ-Маркет»……………...69
3.1. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на підприємстві...69
3.2. Рекомендації, щодо удосконалення маркетингового ціноутворення на підприємстві……………………………………………………………………….75

ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………84
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...87
ДОДАТКИ……………………………………………………………………......92
 
 
Сколько будет + =
отправить мне копию